***VERZENDING***

1) Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang via Bpost?

We zenden elke maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. Op vrijdag, zaterdag, zon- en feestdagen verzenden we niet. Bestel voor 12 u en we verzenden je pakje die dag nog (excl betalingen met overschrijving). Voor belgische klanten hanteert Bpost een levertermijn van 1 werkdag. Pakjes naar Nederland doen er ongeveer 1 tot 2 werkdagen over. 

Betalingen met de kaart zien we onmiddellijk en worden onmiddellijk verwerkt. Overschrijvingen duren soms tot enkele dagen. 

2) Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag mogelijks niet thuis ben?

Je kan kiezen voor een ander leveringsadres, levering via Bpack 24/7 (pakjesautomaat) of Bpack@bpost (een postpunt) zodat je je bestelling zelf kan ophalen wanneer het jou uitkomt. Opgelet, voor het pakjesautomaat heb je max 5 dagen om dit pakje af te halen. Voor een postpunt is dit 14 dagen.

Laat je het toch thuis leveren en ben je niet thuis? Zorg dat je je voorkeur van afleveren doorgeeft zodat de postbode weet wat hij best met je pakje doet. Deze communicatie gebeurt rechtstreeks via Bpost.

3) Wat met ons verlof?

Als Studio Lala even een rustperiode inlast, zal dat zeker vermeld worden tijdens je bestelproces. Indien de webshop gewoon open blijft, verzending we je pakje na afloop van deze periode zoals vermeld in alle communicatie. Indien je toch wil afzien van je bestelling alvorens verzending, kan door een mailtje te sturen naar shop@studiolala.be.

4) Wat als er iets mis is met je bestelling?

Een product terugsturen is voor Studio Lala geen probleem. Misschien is een product toch niet helemaal wat je zoekt, of wil je het liever ruilen voor een ander product. Lees hier het retourbeleid van Studio Lala.

5) Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Wil je je pakje graag afhalen, kan je voor die optie kiezen bij checkout.  Afhaal is mogelijk elke donderdag (behoudens verlofperiode) tussen 14u00 en 17u30. Je kan bij checkout kiezen voor afhaal en dan zetten wij jouw pakje klaar. Je ontvangt van ons een mail zodra je pakje klaar staat. Bestel voor donderdag 9u 's morgens zodat we je pakket nog kunnen klaarzetten. Indien je verhindert bent voor afhaling, kan je je pakket de donderdag erop afhalen tussen dezelfde uren. Locatie: Ekkelgaarden 6D2 - Hasselt

6) Kan mijn bestelling met enveloppenpost worden verzonden.

We verzenden niet met een envelop. We kunnen hierbij geen verzending verzekeren, traceerbaar verzenden en garantie geven op levertijden. Dank voor je begrip.

7) Hoeveel tijd heb ik om mijn pakje af te halen bij Bpost?

Je pakje blijft bij Bpack 24/7 (pakjesautomaat) 5 dagen beschikbaar. Voor Bpack@bpost (een postpunt) heb je 14 dagen om dit pakje af te halen. De verantwoordelijkheid van deze timing ligt bij jou. Als het pakje terugkomt naar ons omdat het niet is afgehaald wordt het pakje opnieuw verzonden na herbetaling van de zendkosten.

8) Mijn pakket is beschadigd

We doen ons uiterste best onze pakketten zo goed mogelijk te zenden. Echter kan er altijd iets mislopen.

Gelieve een mail te sturen naar shop@studiolala.be met foto's van de beschadigde doos incl barcode van Bpost, de beschadigde doos vanuit verschillende hoeken alsook de doos inclusief de beschadigde artikelen vanuit verschillende hoeken en de beschadigde artikelen zelf. 

***BESTELLEN***

1) Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Ga naar de login pagina, klik op de knop 'wachtwoord vergeten' en volg de stappen.​

2) Moet ik mij registeren?

Het is niet verplicht je als klant te registeren. Echter bespaart een registratie je tijd omdat je niet telkens heel je gegevens opnieuw moet invullen. Bovendien onthoudt je computer je winkelwagentje zodat je stap voor stap je feestje kan vormgeven.

3) Het product is niet meer voorrading.

Studio lala probeert haar stock zo goed mogelijk up to date te houden. Indien een product toch nog uit stock is en je het zeker wil hebben, stuur gerust een mailtje. Vul je emailadres in bij het product en je wordt als eerste op de hoogte gehouden als het binnenkomt.

4) Ik kan GEEN VERVOERDER selecteren.

Indien dit het geval is, maak dan zeker een account aan of log in op je bestaande account en stuur dan een mailtje naar shop@studiolala.be. We lossen dit asap voor je op.

 

***BETALING***

1) Hoe kan ik betalen?

Studio Lala zorgt ervoor dat je veilig online kan betalen via het veilige betaalsysteem van KBC paypage. Je kan kiezen om te betalen met de bankkaart (Bancontact/Mistercash) van jouw eigen bank (KBC, ING, BNP-Paribas,…), Mastercard, Visa of via een gewone overschrijving. Bij de stap betaling, zal er connectie worden gemaakt met het veilige betaalsysteem KBC paypage. 

Opgelet, kies je voor overschrijving kan de betaling wat langer onderweg zijn waardoor je levering ook iets later zal aankomen.

2) Is er een kortingscode die ik kan gebruiken?

Tuurlijk, af en toe is er die. Soms staan er acties in je winkelmandje bij afrekenen. We doen ook leuke acties via sociale media kanalen dus zorg ervoor dat je Studio Lala volgt via facebook, pinterest en Instagram en mis geen enkele voordeel.

3) De betaling mislukt via mijn bankkaart.

Je kan altijd kiezen voor betaling met overschrijving. Dan lukt je bestelling zeker. We verzenden deze pakjes als de betaling binnen is. Dit kan 1 tot 2 werkdagen duren. Controleer je email of je een bestelbevestiging hebt met mislukte betaling. In dat geval moet je de bestelling niet nogmaals plaatsen en kan je de bestelreferentie vermelden in de mededeling van je overschrijving. 

***BALLONNEN***

1) Hoe blaas ik best mijn ballonnen op?

Wij adviseren altijd een handpomp om je ballon op te blazen. Zijn de latexballonnen vanaf het formaat van 11/12 inch of groter kan je ook de elektrische pomp gebruiken om veel tijd te besparen. Met de mond blazen is mogelijk enkel voor ballonnen van 12 inch. De kleine ballonnen zijn te klein en de grote te groot om met de mond te blazen.

Een folieballon wordt voorzien van een rietjes om op te blazen als de ballon klein is (kleine cijfers of letters). De grote ballonnen blaas je ook best op met een handpomp. Bij folieballonnen is het gevaarlijk om te blazen met een elektrische pomp als je geen ervaring hebt, want je kan de sluiting hierdoor beschadigen. 

De handpompen kan je op onze webshop aankopen.

2) Ik krijg mijn folieballon niet opgeblazen.

Heel soms is de zelfsluitende valve van de folieballon nog niet 'open' en lijkt het hierdoor dat er geen lucht in kan. Dan moet je best het wegje nog even vrijmaken. Steek een stomp voorwerk (bv een stomp potlood) voorzichtig in de opening, onder de zelfsluitende valve en duw door tot je net voorbij het 'brugje' bent. Soms moet je hiervoor een beetje 'draaien' tussen je vingers met het voorwerk. Eens hier voorbij kan het blazen wel lukken. Opgelet: steek niet te diep en steek de ballon niet kapot uiteraard :). Lukt het niet: mail naar ine@studiolala.be.

3) Waar kan ik helium krijgen?

Wij promoten NO helium oplossingen. Je kan daarom ook geen helium vinden op onze website, noch blazen wij de ballonnen voor jullie op. Helium is een edelgas en steeds schaarser, terwijl het ook voor medische toepassingen nodig is. Hierdoor is helium ook steeds duurder. Wij zijn van mening dat je ook zonder helium een heel leuk feestje kan bouwen. Een ballonslinger bijvoorbeeld, is een no helium oplossing. Folieballonnen kan je ook perfect ophangen of plaatsen ipv laten zweven. Verder is het laten vliegen van ballonnen niet iets waar wij achter staan, owv het leed dat dit veroorzaakt in het milieu en meebepaald bij dieren.

Wil je toch graag helium, is dat uiteraard je eigen keuze. Voor het toepassen van helium op een goede manier heb je best wat kennis en ervaring nodig. Wij verwijzen daarom graag door naar professionele vullers bij jou in de buurt. 

***LALA-TOUCH***

1) Kan ik het pakketje ook als een cadeautje laten inpakken?

We zouden Studio Lala niet zijn als we niet kunnen zorgen voor een Lala-touch. Geef als opmerking bij je bestelling door dat je er een cadeautje van wil maken en wij zorgen voor de wow-factor. Wil je het laten leveren bij het feestvarken zelf? Geef dan een ander leveringsadres in, de tekst die je erbij wil en wij doen het nodige.

2) Mag ik de foto’s, gratis prints en DIY-tips/tutorials van Studio Lala delen?

We zijn zeer geflatteerd dat je dit vraagt! Tuurlijk mag je dit zolang je de link legt naar de website van Studio Lala en vermeldt dat je het via Studio Lala bekomen hebt.

 

Nieuwe account registreren

Heb je al een account?
Log anders in Stel je wachtwoord opnieuw in Wachtwoord opnieuw instellen